גפני: תמר זנדברג מייצגת את סיעת "בני תורה" בכנסת

"לצערנו, הכל נעשה על מנת לפגוע בראש הממשלה באמצעות חילול שבת קודש. אנחנו מחזקים את ידיו של ראש הממשלה על עמידתו הנחרצת למען שמירת השבת ומוחים בכל תוקף על התנהלותו של שר התחבורה אשר מנצל את יום השבת, כמו גם את נוסעי הרכבת, במאבק פוליטי אישי נגד ראש הממשלה"
איתי גדסי 22 Comment on גפני: תמר זנדברג מייצגת את סיעת "בני תורה" בכנסת

למרות שהנציגים החרדים בחרו שלא לתת את חלקם לגל ההסתה המתעורר בעקבות משבר הרכבת, בכינוס פעילים בבני ברק התייחס גפני למשבר והפנה אצבע מאשימה לישראל כץ, לתמר זנדברג ולפלג הירושלמי • צפו

"לצערנו, הכל נעשה על מנת לפגוע בראש הממשלה באמצעות חילול שבת קודש. אנחנו מחזקים את ידיו של ראש הממשלה על עמידתו הנחרצת למען שמירת השבת ומוחים בכל תוקף על התנהלותו של שר התחבורה אשר מנצל את יום השבת, כמו גם את נוסעי הרכבת, במאבק פוליטי אישי נגד ראש הממשלה"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אמש (מוצ"ש) התקיים בבני ברק כינוס חיזוק לפעילי דגה"ת והעניינים העומדים על הפרק. שמטרתו להגדיל את הפעילות. בכינוס השתתפו בכירי ופעילי צעירי דגל התורה.

בפנאל השתתפו ח"כ משה גפני, ח"כ יעקב אשר, סגר"ע ב"ב מנחם שפירא, ראש מועצת רכסים יצחק רייך, ח"מ העיר חיפה מיכי אלפר, יו"ר דגה"ת באלעד אברהם שטרן, ח"מ ירושלים לייזר ראוכברגר ובהנחיית המחנך הרב מרדכי בלוי. כמו כן בכינוס השתתפו עוד מחברי דגה"ת שבאו לחזק את פעילי השטח.

את הכינוס פתח אלפר ובו גולל את מסכת הייסורים שעוברים תושבי חיפה החרדים בגלל היועצים. יצחק פינדרוס סגר"ע ירושלים, תקף אף הוא את היועצים החרדים לראשי הערים ואמר שצריך לטפל במגמה זו בכל חומרת הדבר בהתייעצות עם גדולי ישראל. לאחר מכן ח"כ יעקב אשר דיבר ותקף את היועצים אשר מסכסכים בין הקהילות החרדיות.

פינדרוס אמר: "עבודה גם בכנסת וגם בעיריות הוא מול אנשים שהם לא שלנו לצערנו וגם לא תמיד אוהבים אותנו, לכן צריך בתחבולות תעשה לך מלחמה . אין אפשרות לקבוע כללים ברורים בכל המצבים ולכן צריך דעת תורה כל הזמן מה הם הגבולות ואיך לפעול.

לאחר מכן נשא דברים ח"כ משה גפני שאמר כי מי שמובילה כעת את המאבק ועומדת בראש ההסתה על הרכבת בשבת ועוד דברים של הרס הדת זו תמר זנדברג שבויכוח שהיה לי איתה היא אמרה לי שהיא נציגת עץ-הפלג והסבירה שהיא בגלל שהיה ציבור שלא השתתף בבחירות, בעקבות ספירת הקולות האחרונים זה הכניס אותה לכנסת, ואם הם היו מצביעים היא לא הייתה נכנסת.

יו"ר ועדת הכספים ח"כ הרב משה גפני, אומר כי "דובר על כך שלא יפרקו את מסילת הברזל המרכזית בהרצליה ביום שישי, אך הדבר נעשה במכוון כדי לגרום לאנדרלמוסיה ביום ראשון כאשר יש את מספר השיא של נוסעים ברכבת, וזאת במקום לעשות את העבודה בלילה או באמצע השבוע כשיש הפחתה במספר הנוסעים".

גפני המשיך: "לצערנו, הכל נעשה על מנת לפגוע בראש הממשלה באמצעות חילול שבת קודש. אנחנו מחזקים את ידיו של ראש הממשלה על עמידתו הנחרצת למען שמירת השבת ומוחים בכל תוקף על התנהלותו של שר התחבורה אשר מנצל את יום השבת, כמו גם את נוסעי הרכבת, במאבק פוליטי אישי נגד ראש הממשלה".

"אין ספק שישראל כץ מחזיר לנתניהו, במריבה על מזכירות הליכוד. כץ יוצר כאוס כדי להביך את נתניהו" חתם גפני.



22 תגובות

מיין תגובות
  1. 22

    איך אתה לא התבייש?? הרב גפני.. אתה זה שלא הסכמת לתת להם נציג לא לשבת לדבר לא להכיר בהם לנדות אותם!!! אתה זה שעומד בראש מפלגה שבזיתם אותם והחרמתם במקום לפני הבחירות לבוא לתת חצי נציג ברוטציה על שמך!!!! כל ההפסד מנדט!!! אתה אדם הזוי שקרן!!

    1. ואני חשבתי לתומי שיש שיש פה ענין אידיאולוגי ולפי ממה שכתבת חצי נציג ברוטציה היה מסדר את כל בעיות הגיוס החינוך השבת וכו'
      ….האמת אף פעם לא חשבתי אין לך מה לדאוג……..

  2. 21

    זאת המציאות מה אפשר לעשות !!! וכל אחד יודע שאם הוא לא בא להצביע הוא עלול לחזק את המפלגות שבוודאי נוגדות את דעתו ואין אפשרות לומר בזה שב ואל תעשה, הנה התוצאות

  3. 20

    כשיש את הברירה האם להעדיף את הרע ברובו (מרץ) או הרע במיעוטו (החכ"ים חובשי הכיפות) – אני לא בוחר בשניהם, כך אין לי חלק כלל לא בחילולי השבת, לא בגיוס בני הישיבות, לא בפרצות החינוך, ולא בהכרה ברפורמים
    רק, מעניין כמה גפני עדיין מתוסכל מהמנדט הנורבגי

    1. אתה עושה מה שנראה לך וחש מבין גדול.
      ומה עם הציות לגדולי ישראל? ימין שהוא שמאל?

  4. 19

    גפני הזה… מעולה!!!

  5. 18

    לא הבנתי את טענתו, הלא רבן של ישראל הגרש שליטא, הורה שלא להצביע, אז איך ה"אילו היו מצביעים" מתחיל???

    1. קצת לרענן נתונים- אף אחד לא הורה שלא להצביע, אפילו לא הגר"ש. בבקשה לעשות שיעורי בית לפני תגובה.

      1. מבין ביתד הלא נאמן.

    2. מי אתה הרב יעקובזון?! אז רק תיקון קטן הגר"ש מעולם לא נתן כזו הוראה וכולנו זוכרים את הפאדיחות הגדולות והבלבול הנורא שהיה למי כן להצביע [כרמל,הרב ארנברג,פטרוב,וכו']

    3. במחלוקת בינך לבין כל גדו"י זצוק"ל ושיבדלחט"א מיהו רבן של ישראל אני מעדיף ללכת אתם….
      ואהבתי שאתה גם מכתיר את עצמך ל'הרב' כנראה זה התחום שלך הכתרות רבנים בע"מ.

  6. 17

    יש לך טעות היסטרית, כי בזה שלא הצבעת- האצבע שלך עברה למרץ

  7. 16

    גפני צודק במאה אחוז. אף אחד לא הדיר אותם הם אילו שקראו תיגר על הנהגתו של מרן רה"י שליט"א ועוד רוצים ע"ז פרס [חצי נציג] אין מה לעשות אלו הם העובדות ומי שלא מצביע משיקולים פוליטיים וכד' הרי כאילו הצביע למרצ וכמו שכתבו כל גדו"י זצוק"ל ושיבחלט"א.

  8. 15

    נו זו דוגמא לסילוף תקשורתי הרי גפני בכלל לא אמר את הדברים בעצמו אלא ציטט אותם מגב' זנדברג אז למה הכותרת הזאת? כשקראתי את הכותרת חשבתי שגפני שכח את הוראתו הברורה של מרן שליט"T לא להתייחס בשופ"א לטפשים האלו. עיי' פה קדוש פרשת בא בנוגגע לצפרדעים.

  9. 14

    הרצחת וגם ירשת הוא רצה שיצביעו לו איזה התנשאות

  10. 13

    גפני נמאס ממך אתה רק רוצה עוד אנשים בקלפי לטובתך

  11. 12

    לצערינו, בלי קשר לדיון לגבי זנדברג והתכתשויות על "הקרדיט" בין הפלגים
    בפועל מי שבחר יהדות התורה (אני בחרתי) נתן ידו נגד רצונו לחוק שהובל על ידי נציגי יהדות התורה
    הנותן לבנט סמכויות להתערב במוסדות הפטור אם על ידי תקצוב, ואם בלעדיו (שתי האפשרויות גרועות)
    נקווה שהנציגים יתעשתו ויתקנו את העוול

  12. 11

    דברי גפני מחזקים את מי שממילא פועל על פי הנחיית גדולי וצדיקי הדור (ואולי זו כוונתו). השאלה היא האם זה ישפיע במשהו על "הקנאים החדשים" אלו שמכשירים את השרץ בק"ן טעמים ועוד הופכים זאת ל"קנאות".

  13. 9

    גפני הגיע הזמן שלך לשים את המפתחות וללכת הביתה ביחד עם הנר גי מאחר ויש לך דין מוסר מדוע לא סוגרים את יתד נאמן בסחיטה כנגד פירסום בעיתון הפלס לא יפרסמו תגובה זאת מטעמיצנזורה